Cookie-urile ne ajută să îmbunătățim experiența dvs pe MobileWave. Utilizând acest site vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Pentru mai multe detalii click aici. Pentru detalii legate de procesarea datelor cu caracter personal (GDPR) vedeti regulametul site & forum.
Pentru mai multe detalii click aici. Pentru detalii legate de procesarea datelor cu caracter personal (GDPR) vedeti regulametul site & forum.
E-mail pe w660i
348 vizualizări
7 răspunsuri
Linkuri topic "E-mail pe w660i"
Folosiți aceste formate când vreți să faceți o referire înspre acest topic de pe forum. Click pe un câmp și copiați textul în clipboard.
Topic Link (funcționabil doar în interoriul sitului MobileWave, recomandat în caz de uz intern)
BBCode (URL pentru alte forumuri)
MW Veteran
683 mesaje
din 09/02/2009
10 aprecieri
Opera Mini
Cine stie cum fac sa pot primi mail-ul pe telefon (tin sa precizez ka sunt incepator in ale telefoanelor aja ca nu ma luati tare) as vrea sa primesc mailurile de pe yahoo messenger dar nu stiu ce setari sa fac . Imi cer scuze daca am scris aici gresit . Daca ma poate ajuta cineva sa posteze aici.
MW Addicted
8382 mesaje
din 17/04/2007
4 aprecieri
Symbian
In primul rand ce folosesti apn internet sau apn wap ?
MW Veteran
683 mesaje
din 09/02/2009
10 aprecieri
Opera Mini
Pai folosesc wap-ul d la orange .
MW Addicted
7608 mesaje
din 26/01/2006
38 aprecieri
Opera Mini
1. Nu se poate decat cu apn internet
2.Iti trebuie cont platit la yahoo, pe cel free nu merge
2.Iti trebuie cont platit la yahoo, pe cel free nu merge
MW Addicted
8382 mesaje
din 17/04/2007
4 aprecieri
Symbian
Aici ai un tutorial pentru symbian s60v3 http://mobilewave.ro/knowledge-base/Push-Mail-over-Exchange-Server-pe-APN-wap-Symbian-s60v3-125.html
incearca sa urmezi pasii de acolo sper sa functioneze.
incearca sa urmezi pasii de acolo sper sa functioneze.
MW Veteran
683 mesaje
din 09/02/2009
10 aprecieri
Opera Mini
Pai nu e simbian telu meu :-( dar cu e-mailul d la apropo merge ?
MW Addicted