Dacă vă place acest articol trimiteți mai departe!
Cookie-urile ne ajută să îmbunătățim experiența dvs pe MobileWave. Utilizând acest site vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Pentru mai multe detalii click aici.
Pentru detalii legate de procesarea datelor cu caracter personal (GDPR) vedeti regulametul site & forum.
Am incercat acel cod adica acesta *#0002*28346# steff nu merge la mine daca mergea credema ca nu mai stateam sa intreb daca mai e vreo metoda de a remedia acest defect nu de alta dar cu toate ca nu sunt un incepator in ale windows nu prea am curaj sa ma apuc sa pun Rom nou pe tel nu de alta dar mie sa nu imi iasa si in ce priveste faptul ca postezi te respect pt acest lucru pt ca am vazut ca esti unu dintre cei mai activi usser de aici ma gandeam ca poate pt win 6.5 este alta metoda de a inbunatati sunetul
steff am luat un ROM de la tine si nu mai are instalat java si nu pot instala jokuri java. un cab de java sa-l instalez de unde pot lua si eu si cu bateria aia sa nu mai fie liniutele ale si sa arate 70% 80% etc.
bai va rog mult spuneti-mi si mie..... cand conectez telefonul la pc intra autoplay'ul si imi deschide partitia de la telefon insa cand intru in pc studio imi scrie Not Connected, dau connect si degeaba
cum pot face sa se conecteze pc studio la telefon, mai precis sa-mi aratae acolo Connected ?
Pai Feze vezi ca trebuie sa ai selectata optiunea de a se connecta prin Pc Studio in telefon.Vezi prin setari la connectare si cauta ceva legat de usb acolo selectezi cum vrei sa se connecteze tel : ca mass storege device sau sa se connecteze prin pc studio. Am gasit si rezolvarea la un post de al meu de mai sus, problema cu faptul ca nu puteam introduce acel cod,eee rezolvare consta in activarea Phone WM si atunci puteti sa introduceti codurile de care aveti nevoie