Autentificare
facebook MW pe Facebook
twitter MW pe Twitter
© Mobilewave.ro
versiunea desktop
Inițiator acum 17 ani
vladza
Începător
Ultimul acum 3 luni
cypryan
MW Addicted
Cauta in topic
Unelte topic
Dacă vă place acest articol trimiteți mai departe!

Bataie de joc Orange Romania

27 451 vizualizări
1 054 răspunsuri
autor subiect #1
vladza
Începător
1 mesaje
din 20/06/2007
20 iunie 2007, 20:08:29
Salutare. Acesta este continutul un mail pe care l-am trimis nu de mult timp la Customer Care Orange. Concluziile le trageti singuri :)
'Buna ziua. Am si eu o problema. Ma numesc xxxxxxxx, am nr. de tel. Orange xxxxxxxxxx. De cateva zile, doresc sa apelez 444, Serviciul Clienti, mai exact sa vorbesc cu un consultant Orange. Dupa apasarea tastei "0", apelul mi se intrerupe brusc. Inlocuiesc SIM-ul din telefon cu altul (am mai multe numere Orange) si, surpriza, suna si pot vorbi cu un consultant. Acelasi lucru e posibil si cu alt SIM. Vreau sa stiu de ce mi s-a blocat accesul catre consulantii Orange de pe numarul mentionat mai sus. Nu am sunat pentru a ma distra sau folosind obsenitati. Probabil pentru ca am sunat de nenumarate ori la Serv. Clienti, pentru a pune in discutie problema imposibilitatii apelarii cu STELUTA (*) ? Probabl, Orange Romania a fost deranjat ca am indraznit sa fac aceasta reclamatie, probabil trebuia sa ma chinui fara folos sa apelez cu aceasta steluta si sa ma prefac ca totul e OK. Sunt dezamagit sa aflu ca aceasta este atitudinea fata de clientul Orange, care nu are voie sa fie nemultumit, dar nici nu are voie sa nu plateasca serviciile, in acest caz INEXISTENTE. Daca va intreb cand se va rezolva problema apelarii cu steluta, imi veti spune ca in curs de cateva zile, acest raspuns il primesc de aproape o luna. Probabil daca sunam la Serv. Clienti pentru a-mi activa o noua obtiune, si nu a face o reclamatie, mai mult ca sigur nu mi se bloca accesul catre operatori.
Sincer, nu cred ca veti face ceva in acest sens vreodata, pentru ca NU VA PASA de problemele clientilor Orange, ci doar sa atrageti cat mai multi "clienti", care sa fie DOAR multumiti.
Nu am mai intampinat asa ceva la nici un operator de telefonie mobila din Romania si nici nu cred a voi mai intampina vreodata.'
Publicitate
Publicitate
#2
BluE_Wizard
MW Veteran
561 mesaje
din 27/02/2006
20 iunie 2007, 20:11:22
si trebuia sa faci topic pt asta? lol..........este topic orange... :down:
#3
andr3yu
MW Addicted
3110 mesaje
din 15/12/2006
40% warn
20 iunie 2007, 20:12:14
frate la orange totul e posibil,dar ai facut tu ceva de nu mai poti apela la operatori :) dar ce rost are topicul?
#4
Yoz
MW Addicted
2015 mesaje
din 13/03/2007
1 aprecieri
20 iunie 2007, 20:12:52
Mama ce taraboi ai facut pt nimic... :| Eu cand mi-am activat cartela orange am stat 4 ore pana a mers SelfCare... :| Deci trebuia sa ma duc cu pusca cu motiv ca nu pot sa-mi activez Wap Unlimited repede...
#5
florin_sith
MW Lurker
401 mesaje
din 15/03/2007
Symbian
20 iunie 2007, 20:12:53
Asha...si care a fost raspunsul ????
#6
AdiMutu
Începător
50 mesaje
din 12/04/2007
10% warn
Opera Mini
20 iunie 2007, 20:13:33
...probabil  :D
#7
mr jack
MW Lurker
208 mesaje
din 07/06/2007
20 iunie 2007, 20:14:02
orange sucks!!!! Mi-au luat spv c100 dl ei shi dupa 3 saptamani mi s-a spart ecranu fara sa-i fak nimic. Ashti au zis ca nu e in garantzie k ei nu dau teluri defecte!1!!!
#8
Claudiu
MW Addicted
2816 mesaje
din 23/10/2006
Opera Mini
20 iunie 2007, 20:16:15
Nu te poti pune cu o corporatie! Nu vei castiga niciodata, fiind un om obisnuit. Asta e...
#9
florin_sith
MW Lurker
401 mesaje
din 15/03/2007
Symbian
20 iunie 2007, 20:16:39
:roll: Sa ti se sparga displayu fara sai faci nik?or fi spv varza dar nici kiar asha.
#10
agresiv
MW Addicted
941 mesaje
din 03/06/2005
1 aprecieri
Nokia5300
20 iunie 2007, 20:29:12
Aceasta problema putea fi postata in topicul dedicat Orange.

Topic blocat.
#11
DSF
zZz ツ
6921 mesaje
din 28/04/2005
281 aprecieri
19 iulie 2007, 23:41:11
cred ca ar fi interesant sa fie lasat deschis topicul asta.
Pt ca merita topic separat pt asta (ala si asa e mare).
#12
AdysorTL
MW Veteran
551 mesaje
din 30/12/2005
1 aprecieri
Nokia3300
19 iulie 2007, 23:55:57
Am trimis sagemul401x la garantie iar ei mi-au trimis citatie ca "al 18-lea pin de la acumulatorului este distrus mecanic total"iar cand mi-a ajuns telul m-am dus la un service si era problema cu softul iar baietii radeau d ceea ce era scris in citatie deoarece telefonul nu am fost makr deschis sau makr desigilat  :D BATAIE DE JOC huuuaaa!?!!!
#13
Radu.uv.ro
MW Veteran
514 mesaje
din 16/08/2005
20 iulie 2007, 01:05:36
se mai intampla confuzii
#14
Blandu
Art Director
6161 mesaje
din 25/08/2005
20 aprecieri
20 iulie 2007, 02:09:00
adisor, trebuia sa ceri un act oficial in care sa apara si desfasurarea interventiei si sa le trimiti pe mail sau prin fax copia si cateva comentarii celor de la orange, sa vada ca nu pot duce toata lumea de nas!
Publicitate
Publicitate
#15
Raoul
MW Addicted
12436 mesaje
din 09/01/2006
18 aprecieri
Opera Mini
20 iulie 2007, 02:16:00
Eu am luat teapa cand aveam abonament si am activat alea 7 zile de wap moka. A fost gratis doar 6 zile! Da am facut sesizare!
Înapoi la Orange
cine e aici?
Subiectul a fost creat la .
versiunea desktop
0.031⋅4⋅0