Autentificare
facebook MW pe Facebook
twitter MW pe Twitter
© Mobilewave.ro
versiunea desktop
Inițiator acum 14 ani
IP-XCENTRIC
MW Moderator
Ultimul acum 10 ani
laur1989
MW Addicted
Cauta in topic
Unelte topic
Dacă vă place acest articol trimiteți mai departe!

ZAPP si clauza de reziliere

110 396 vizualizări
40 răspunsuri
#31
alexa27
Începător
4 mesaje
din 12/11/2009
12 noiembrie 2009, 11:23:33
??? ??? ???
:help: am avut si eu un contract incheiat cu zapp pe peroada de 2 ani de zile.In momentul in care am implinit 2 ani de zile m-au sunat sa-mi zica ca-mi dau niste minute gratuite in retea si ca automat contractul mi se prelungeste inca un an de zile.De 2 luni de zile am sunat la ei sa reziliez cu dansii si mi-au spus ca pot rezilia contractul insa trebuie sa platesc penalitati 125 euro ptr nerespectarea duratei contractuale.Oameni buni intrebarea mea este:un acord verbal este totuna cu un acord scris?Oare ma pot baza pe asta ca sa-i pot eu actiona pe ei in istanta?Pentru ca mi se pare ca sunt niste idioti fara scrupule.Ieri am primit instintarea in care mi se zice sa platesc penalitatiile pentru debitul care al am eu fata de ei.Pai cum draku vine asta?Contractul care al am eu semnat cu ei consta intr o singura hartie in care nici macar nu este completat campul cu durata contractului.Ce ma sfatuiti sa fac? Sa platesc penalitatea nenorocitiilor ca sa nu-mi mai complic viata?sau sa ma lupt cu ei pe cale legala?Am oare sorti de izbanda? :wallbesh:
Publicitate
Publicitate
#32
modoran
MW Addicted
7605 mesaje
din 26/01/2006
33 aprecieri
12 noiembrie 2009, 11:28:35
Contractul se prelungeste automat daca nu soliciti expres rezilierea IN SCRIS.
#33
alexa27
Începător
4 mesaje
din 12/11/2009
12 noiembrie 2009, 13:50:20
k
Sa zicem ca am inteles asta,ca contractul se prelungeste automat,ceea ce eu nu am stiut cand am incheiat contractul cu ei acum 2 ani.Asta este clar o clauza abuziva in contract.Daca le intentez proces am sorti de izbanda?Ptr ca nici prin gand nu-mi trece sa platesc penalitati.Ieri am facut o consultanta juridica online,azi astept un raspuns.Cineva spunea ca a platit in continuare ,numai ca sa scape de ei..pai este normal? :down:
#34
Cint
好人礼服黑色
15174 mesaje
din 05/10/2005
60 aprecieri
12 noiembrie 2009, 14:19:26
nu e normal,dar cand semnezi un contact citeste cu atentie si o sa vezi ca (cel putin la orange au... sunt sigur ca si cosmo,zapp si voda au) au cateva subpuncte pentru astfel de situatii in care ei nu-si asuma nicio raspundere bla bla bla...

daca nu ai dovada clara aka solicitare in scris...slabe sanse ra sa bagi mana in buzunar
#35
alexa27
Începător
4 mesaje
din 12/11/2009
12 noiembrie 2009, 14:34:18
Multumesc de raspunsuri.Urmeaza sa ma decid ce voi face dupa ce am sa aflu si parerea unui profesionist in drept.O zi buna
#36
Cint
好人礼服黑色
15174 mesaje
din 05/10/2005
60 aprecieri
12 noiembrie 2009, 15:13:12
vezi sa nu te coste mai mult procesul si incercarea de a-ti face dreptate decat sa platesti suma respectiva in sine :lol:
#37
info
MW Addicted
4011 mesaje
din 21/07/2006
12 noiembrie 2009, 16:16:18
modoran 12-11-2009 11:28:35
Contractul se prelungeste automat daca nu soliciti expres rezilierea IN SCRIS.
Wrong. Accea clauza nu mai e de actualitate, era legala cand era, dar in prezent nu mai exista. Aici insa este vorba de o prelungire a abonamentului prin telefon, si la alti operatori se practica, nu prea ai ce ii face.
#38
alexa27
Începător
4 mesaje
din 12/11/2009
12 noiembrie 2009, 17:49:12
Exact .Este vorba de o prelungire a abonamentului,dar care nu eu am cerut-o.Aia vreau sa se inteleaga.Nu eu am spus:d-lor vreau sa mai prelungesc abonamentul ci mai degraba ei m-au dus cu zaharelul.O operatoare m-a sunat cu 2 luni inainte sa implinesc eu 2 ani si m-a felicitat ca imediat am se implinesc 2 ani de cand le sunt clienta si, la,la la si ptr asta ei imi dau 7 min gratuite in retea(de tot rasu ,clar)iar contractul mi se prelungeste cu inca 1 an.
Pe cale legala nu am ce face atata timp cat ei au inregistrata convorbirea telefonica in care eu chipuriile mi-am dat acordul telefonic,cum ca sunt de acord sa mi se prelungeasca contractul.In instintarea de plata care am primit-o imi spune ca daca platesc in termen de 25 de zile debitul care-l am eu la ei mi se injumatateste datoria,ceva de genul asta.Nu vreau sa intelegeti gresit,ca nu as avea bani sau ceva de genul asta.Altceva ma doare frate pe mine.De ce sa platesc eu daca vreau sa plec de la o companie mobila?ptr ce?Doar pentru ca ei nu stiu ce sa mai faca sa nu-si piarda si clientii aia putini care ai mai au?Am fost bun platnica 2 ani si ceva de zile nu?si in momentul in care eu vreau sa plec de la ei,mi se pune bete in roate.Pai in ce lume traim oameni buni?Maine am sa merg la un sediu de-al lor si am sa-mi rezolv problema cu dansii,caci dupa cum se pare ,telefonic nu se rezolva nimik Spre ex azi am sunat la departamentul clienti de mi-a venit rau.Credeti ca mi s-a raspuns la telf?pe draku.La un moment dat eu am renuntat sa mai insist cu datul telef.Ce sa mai discut,concluzia mea e ca m-am ars si spun asta ca sa nu o mai pateasca si altii cum am patit-o eu.zappu e de rahat.
#39
Hidralazina
MW Addicted
2028 mesaje
din 16/06/2006
12 noiembrie 2009, 18:27:56
Pai daca ai fost de acord sa-ti prelungeasca aia contractul, ce vrei de fapt? Sa ne spui ca esti un pic fara minte? Ca nu inteleg...daca faci tampenii, platesti! Oricum, trebuie sa fii un pic cu buba la cap sa ai abonament la Zapp, in primul rand!
#40
mosul
Flower Power
2602 mesaje
din 04/09/2005
10 aprecieri
12 noiembrie 2009, 18:33:25
Se paote rezilia contract : telefon la ei explicati in detaliu despre ce este vorba , apoi cerere scrisa scanata sau trimisa prin curier/posta la ei la sediu , dupa care o sa fiti contactati o sa incerce sa va determine sa renuntati la anulare , daca va conving bravo!!! lor daca nu /sau va ameninta cu plata a nustiu cati euro despagubiri anuntati ca faceti reclamatie la Protectia Consumatorului , si sunt sigur ca o sa cadeti la PACE.
#41
laur1989
MW Addicted
8382 mesaje
din 17/04/2007
4 aprecieri
12 noiembrie 2009, 18:59:25 • actualizat 12 noiembrie 2009, 19:01:35 (1 ori)
Ceva de genul asta am patit cu Vodafone, mi-au dezactivat doua abonamente, iar eu cerusem dezactivarea doar pentru unul. Mi-a venit acasa un plic, aveam sa le platesc 250 de lei pentru rezilierea contractului, asta dupa 3 luni de cand am vorbit cu ei, dupa aceea am ajung la o intelegere, sa-mi dea drumul la un numar si sa le platesc 100 si ceva de lei. Am platit suma respectiva si nici pana acum nu stiu in ce stadiu e solicitarea mea. Am sa le dau un telefon, poate ma trezest cu cateva sute de euro.
Majoritatea companiilor de telefonie mobila fac chestiile astea.
Înapoi la Zapp
cine e aici?
Subiectul a fost creat la .
versiunea desktop
0.018⋅4⋅0