Dacă vă place acest articol trimiteți mai departe!
Cookie-urile ne ajută să îmbunătățim experiența dvs pe MobileWave. Utilizând acest site vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Pentru mai multe detalii click aici.
Pentru detalii legate de procesarea datelor cu caracter personal (GDPR) vedeti regulametul site & forum.
Nu te grabi. Am uitat sa-ti spun ca devaisul se demonteaza daca vrei sa-l detasezi de la masina care lucreaza. Sa faci asa: ~$:sudo umount /dev/sdb1 Sau in GNOME faci click dreapta pe pictograma si apoi selectezi optiunea Umount, daca-ti permite.
19 ianuarie 2009, 13:52:35 • actualizat 19 ianuarie 2009, 13:56:27 (1 ori)
Bunyan 18-01-2009 17:38:45
Uite, daca tii tare sa ai GNU/Linux incearca Slackware.
cum poti recomanda slackware`ul unui incepator? sa fim serios, majoritatea de aici sunt incepatori in linux.
crezi ca stiu ei sa intre in text mode si sa`si instaleze driverul de la placa video macar? la ubuntu dai click,si poc,ai driverul de la placa video instalat.
sau sa umble in xorg sa-ti modifice rezolutia sau sa faca sa mearga scroll`ul la mouse? sa fim seriosi.
nu degeaba ubuntu iti trimit stickere cu `linux for human beings`
19 ianuarie 2009, 14:29:39 • actualizat 19 ianuarie 2009, 15:12:25 (10 ori)