Autentificare
facebook MW pe Facebook
twitter MW pe Twitter
© Mobilewave.ro
versiunea desktop
Inițiator acum 13 ani
Titi
MW Addicted
Ultimul acum 13 ani
Diu
MW Addicted
Cauta in topic
Unelte topic
Dacă vă place acest articol trimiteți mai departe!

EUfonika, partener si concurent al Romtelecom

341 vizualizări
1 răspunsuri
autor subiect #1
Titi
MW Addicted
914 mesaje
din 09/07/2005
24 mai 2006, 21:37:50
Operatorul de telefonie fixa EUfonika, lansat în România la începutul lunii martie de Combridge, subsidiarul din România al lui Magyar Telekom, a atacat piata româneasca cu o oferta tentanta: convorbiri interjudetene cu 20% mai ieftine si convorbiri internationale cu 40% mai ieftine. EUfonika functioneaza pe liniile Romtelecom; asadar, serviciile companiei sunt adresate exclusiv celor aproape patru milioane de abonati ai principalului operator de telefonie fixa din România. Dupa o luna de la lansarea comerciala a serviciilor, Levente Csenteri, Executive Director la Combridge, a fost în masura sa aprecieze activitatea si, mai ales, perspectivele EUfonika.

Sunteti partenerul sau concurentul Romtelecom?
Situatia este destul de complexa si sunt constient ca s-a creat o confuzie în rândul populatiei în ceea ce priveste relatia EUfonika cu Romtelecom. Pentru a întelege toti aceasta relatie trebuie sa explic modul în care a intrat EUfonika pe piata. Autoritatea Nationala de Reglementare în Comunicatii a înaintat o serie de documente legislative catre Romtelecom, prin care îi cerea companiei sa faca o oferta de interconectare unui alt operator care sa se adreseze clientilor Romtelecom. Combridge s-a aratat interesat, si la sfârsitul anului 2005, a fost semnat contractul între cele doua companii. Parerea mea este ca Romtelecom ne considera mai degraba competitori decât parteneri, deoarece, pâna la urma, n-au facut aceasta interconectare de buna voie, ci au fost siliti de ANRC.
În viziunea noastra, EUfonika, pe de o parte, este concurentul Romtelecom, deoarece se adreseaza clientilor acestui operator. Pe de alta parte, daca privim în ansamblu piata telecom din România, cred ca noi oferim o alternativa clientilor Romtelecom, care pot folosi serviciile unui alt operator fara a renunta la contractul cu cel initial. Deci, confortul clientului este mai mare. Astfel, în acest mediu competitiv, în care concurenta dintre Romtelecom si operatorii alternativi este mare, clientii devin mai fideli fata de Romtelecom.

"Pregatim o oferta speciala pentru companii“
Oferta EUfonika este aceeasi atât pentru persoanele fizice, cât si pentru companii. Veti lansa si o oferta adresata special mediului corporate?
Pentru început, am vrut ca serviciul sa fie cât mai transparent si mai simplu de înteles, asa ca oferta este universala. Dar, în acest moment, lucram la creionarea unei oferte adresata firmelor, care în scurt timp va iesi pe piata. Bineînteles, vom tine cont de numarul de linii pentru care realizam contractul cu firma respectiva, de traficul pe care aceasta îl realizeaza si de destinatiile internationale cu care clientul are convorbiri mai dese.

"Ne asteptam la foarte multe contracte în prima saptamâna. Nu a fost asa...“
Câti clienti v-a adus aceasta prima luna de activitate si cât de multumiti sunteti de rezultate?
La 1 aprilie am împlinit o luna de activitate, care ne-a adus peste 3.500 de clienti, dintre acestia aproape 10% fiind companii. EUfonika a lansat campania de reclame în luna martie. Prin anvergura acestei campanii, eu ma asteptam la foarte multe contracte în prima saptamâna. Nu a fost asa! Dar, per total, la finalul primei luni rezultatele sunt multumitoare. Pentru perioada care urmeaza, ne asteptam sa semnam mai mult de 3.500 de contracte pe luna.
Adevarul este ca clientii sau potentialii clienti înca nu stiu ce înseamna EUfonika. Deci cred ca într-o prima faza trebuie sa-i educam, sa le repetam ca, prin semnarea unui contract cu EUfonika, nu platesc abonament, ci doar traficul de minute realizat lunar. Trebuie sa-i facem sa înteleaga ca nu au nimic de pierdut.

Stim ca EUfonika este un brand existent doar în România. Planuiti sa-l extindeti si în alte state?
Principala noastra tinta pentru anul 2006 este sa facem brandul EUfonika la fel de cunoscut ca Romtelecom, RDS sau Astral. Cred ca acest lucru se va întâmpla atunci când vom împlini un an de la lansare. În mod sigur, brandul nu va fi la fel de valoros ca acestea, deoarece valoarea unui brand tine si de istoria lui.
Combridge, Magyar Telecom, este actionar în cadrul operatorilor de telefonie principali din state precum Muntenegru sau Macedonia si este prezent cu operatori alternativi în Ucraina si Bulgaria. Asadar, este posibil sa introducem EUfonika în statele unde avem operatori alternativi. Dar acest lucru se va întâmpla abia dupa un an de activitate în România.
Publicitate
Publicitate
#2
Diu
MW Addicted
4446 mesaje
din 04/09/2005
1 aprecieri
Opera Mini
24 mai 2006, 21:43:53
Din interviul asta am 2 neclaritati:
1. primesti doua facturi?
2. Au intrat pe piata doar de mantuiala? Nu prea este optimist..dl csaba
Înapoi la Romtelecom
cine e aici?
Subiectul a fost creat la .
versiunea desktop
0.015⋅4⋅0